Menampilkan posting pada kategori Cerita seks Melayu story

Melayu sex story - Adik Ipar Yang Cantik

oleh Cerita pada 31 Januari 2017 - 15:04





Amir bersiap sedia untuk keluar menjemput Mona iaitu adik iparnya di perhentian bas. Secara kebetulan isteri dan anak anak Amir tiada di rumah kerana menghadiri satu majlis jamuan. Inilah satu satunya peluang untuk mendampingi Mona sebarang gangguan.

 Mona belum lagi berumah tan ...[Lihat Selengkapnya]

0

Malaysia Sex story - Adik Ipar Kak Cik yang rupawan

oleh Cerita pada 31 Januari 2017 - 14:15





Hari tu la kan adik ipar aku datang dari kampung, maklumlah cuti sekolah. Form 4 lagi budak ni. Dia kata nak jalan-jalan tengok KL. So bini aku kata ok lah, akupun tolong sambung kata, "cantiklah tu" tapi dalam hati je.
So biasalah budak-budak kalau malam nengok TV mesti lepak kat so ...[Lihat Selengkapnya]

0

Layarkaca21 - Kisah sex sedarah abang beradik melayu story malaysian

oleh Cerita pada 24 Januari 2017 - 00:59





Aku Am, anak sulong dalam sebuah keluarga yang sederhana. Bertugas sebagai pegawai pemasaran hartanah. Mak bapak aku memang sibuk memanjang. Ada kat rumah time malam je. Time siang yang ada cuma aku dan adikku serta orang gaji. Orang gaji aku mbak murni. Dah agak tua. Tengok pun tak s ...[Lihat Selengkapnya]

0